Inspiration från Instagram – Brycelands

Bryceland´s är det vintageinspirerade butikskonceptet i Tokyo där handsydda produkter från Saint Crispin, Salvatore Ambrosi och Sartoria Dalcuore kompletteras med autentiska vintageskjortor, glasögon och accessoarer från 50- och 60-talet. Bakom konceptet står Ethan Newton, tidigare på The Armoury och hans kollega Kenji Cheung.

Andreas Weinås  |  Publicerad 2016-09-17 09:44  |  Lästid: 2 minuter
Inspiration från Instagram - Brycelands

@brycelandsco publicerar först och främst fantastiska bilder på sina två ägare i några av butikens egna plagg. Man har valt att ta fram flera hussnitt från skrädderiet Dalcuore som är tillgängligt via MTM samt en helt egen läst tillsammans med Saint Crispins.

 

A photo posted by BrycelandsCo – Jingumae 3-15-4 (@brycelandsco) on


A photo posted by BrycelandsCo - Jingumae 3-15-4 (@brycelandsco) on


A photo posted by BrycelandsCo - Jingumae 3-15-4 (@brycelandsco) on


A photo posted by BrycelandsCo - Jingumae 3-15-4 (@brycelandsco) on


Dela på Facebook
Tweeta