Manolo logotype

Dorian intervjuar MQ om kampanj

Bild 314688Våra kollegor på Dorian Magazine intervjuar Joakim Holmstrand, marketing director på MQ med anledning av klädkedjans senaste kampanj som vi tidigare skrivit om.

I inslaget berättar Joakim Holmstrand om varför han tror att kampanjen fått så stor uppmärksamhet.
- Love and marriage is something which is important for each person and creates a lot of feelings and a lot of interest.

Joakim Holmstrand berättar vidare att MQ planerar att fortsätta med att blanda kända och okända människor i sina framtida kampanjer och att det är ett koncept som passar klädkedjan bra.
Anna föreslår att nästa kampanj blir med bloggare, exempelvis herrarna bakom Manolo.se.

Vi får väl se.

/ Tomas of Manolo

Dela på Facebook Dela på Twitter

#1 Hans säger
2005-05-13 15:51 - Anmäl

Dorian Magazines har verkligen blivit bra, såg tveksamt ut i början, ganska unika reportage...
Skicka
OBS! Detta forum är förhandsmodererat, dvs. alla inlägg som skrivs måste godkännas av en administratör innan de visas publikt.


Har du frågor kring stil och mode? Ställ din fråga så försöker Manolo att besvara den så snabbt som möjligt.

Till Fråga Manolo →

Leffot

Alden x Leffot new arrivals

Läs mer

Permanent Style

Simpson London leather goods – Factory...

Läs mer

Shoegazing

Nyhet – Myrqvist öppnar butik i...

Läs mer

Hodinkee

Business News: Swiss Watch Exports...

Läs mer

The Armoury Lightbox

The issue with ready to wear hangers is...

Läs mer

Skoaktiebolaget

Enzo Bonafé Made to Order for...

Läs mer

Följ manolo.se direkt via våra RSS 2.0 feeds.
Alla artiklar Kläder Skor Accessoarer
Skönhet Guide Butikskollen